Underbart!

Ikväll blir det till att tillbringa kvällen med 4 favoriter och ha det myspys i badtunnan :) yah sånt gillar vi, fast jag är lite sjuk fortfrande får man väl offra sig ibland eller? Tror att kvällen kommer bli superbra för den kommer vara med mäniskor som får mig att verkligen må bra stor tack till er <3 Sen kan jag behöva komma hemmifrån ett tag känner jag, för mycket dåliga vibbar härifrån nu. Så det ska bli skönt, hoppas kvällen blir lyckad men det är jag helt säker på :) Sen imorgon blir det bio, det var änna riktigt längesen känner jag och nu kommer det ju en film som jag vill se så får la passa på eller det finns massa som jag vill se men när jag kan så har alla redan sett dom , tyspiskt :( jaja får hoppas att den är lika bra som boken bara, i taket lyser stjärnorna är det någon som sett den?

Kommentarer
noomie säger:

vad kul, hoppas ni får det bra ikväll hälsa alla :)

2009-01-31 | 20:45:53
Bloggadress: http://noomies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback