Skolan tar kol på mig

Usch hem kommen ifrån skolan äntligen! Det ska bli skönt att man är ledig vecka 4 , men har ju dessvärre inte lov när alla andra har det sen. Men men går ju bara halvdagar så lär ju vara hemma vid tiden alla vaknar endå. Fast grejen är att det är massa nu i skolan, ska börja en ny kurs sen har vi naturkunskaps prov på tisdag ( fick pappret om det idag ) sen äre matte prov på fredag ( ligger typ 20 sidor efter minst ) ja så är ganska trött på skolan. Men skönt att efter detta provet i naturkunskapen är den kursen slut :D Fast börjar ju med en ny och den verkar skit tråkig :/ och det är en stor kurs också, segt ! Någon som ska se på let´s dans ikväll eller? kan tänka mig att många som gillar "blondinbella" ska se eftersom hon är med.. Tror att jag ska se på det ikväll, tänkte även hinna med lite pluggande och städande men nu faller ögonen ihop på mig snart så df tänkte jag lägga mig och vila och se på tv lite, har ju fått box nu så :D mohaha, nu har jag alla mina savorit barnprogram som jag kan se ;) haha

Peace and love

Kommentarer
http://backontraack.blogspot.com/ säger:

Hejdu!



Jag har flyttat , är så trött på alla problem som man stöter på nästan dagligen på blogg.se så jag har bytt domän, något du kanske också borde tänka på om du är trött på blogg.se?

2009-01-11 | 11:02:40
Bloggadress: http://backontraack.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback