Party Emma är tillbaka?

ja det kan man ju undra, eftersom jag inte alls varit varken party sugen eller någonting den senaste tiden. Men vid den här tiden på året har jag en tendens till att kära ner mig. Hmm kanske därför jag har börjat dricka igen, jao det kan ju vara det eller också något annat men känner jag mig själv rätt så äre nog just det som håller på att hända. Men det åtserstår ju att se vad som händer och vad som inte händer. Jag har egentligen sagt till mig själv att jag INTE ska skaffa någon att ha i mitt liv när jag fyller 18. Men man vet ju faktiskt aldrig.. har ju hafft det just vid denna tiden på året två år irad och det har ju inte slutat jätte bra just df ville jag INTE att det skulle hända i år, men som sagt vem vet. Det kanske är bra? Denna gången kanske det slutar bra ( hehe , fast sluta vill man ju kanske inte att det ska ) men ni förstår säkert vad jag menar. Har också en tendens till att börja dricka mycket vid den här tiden på året också. Åh det är ju just det som brukar leda till det andra så kanske ska trappa ner på festandet eller också öka det? hmm .. vad tycker ni?

Peace and love

Kommentarer
terran säger:

öka snaghi ;)<3

2009-01-12 | 20:43:23
Bloggadress: http://terranwallhult.blogg.se/
Alva säger:

Sv: Jaa, visst är han grymt snygg!! =)

2009-01-13 | 17:38:04
Bloggadress: http://alviewie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback