Musiken är tillbaka!

Okej, förlåt för det första för att musiken har fått ligga lite åt sidan nu ett tag, jag har inte slutat! Det har varit fullt upp med skolan, varit bortrest , brist på insperation osv osv. Vissa saker måste man preoritera före, men nu känner jag att min insperation är tillbaka :) Satt och skrev en hel del igår och eftersom jag är ledig vecka 4 har jag planerat att jag ska släppa en ny låt då. Så för er som är intresserade håll ögonen öppna :)

För er som aldrig hör mig eller inte äns vet att jag håller på med musiken så gör jag det iaf och är det något ni vill lyssna på så finns det två sidor ni kan gå in på antingen frizon ( klicka på "frizon" för att komma till sidan ) men där ligger bara min senaste låt. Eller också kan ni gå in på znap ( klicka på "znap" för att komma till sidan ) där det finns lite fler låtar.


 Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback