Mamma Mia- vilket hett par!

Nu är det avslöjat! Stjärnorna från Mamma Mia-filmen Amanda Seyfried och Dominic Cooper dejtar... men de försöker att dölja detta. Båda sågs senast på premiären av säsong tre för den heta TV-serien "Big Love" som Amanda är med i. De smet dock ut bakvägen så att ingen skulle se dem.. men det gick ju inte så bra. Dom är så himla söta tillsammans i filmen så man kan ju bara hoppas att dom har det lika bra nu tillsammans :) Jag tror på er, hoppas ni blir lyckliga.




- Vad tror ni, är detta äkta kärlek? ( eller är det bara skådespeleri? )

någon mer än jag som är helt kär i filmen mamma mia? nog en av dom bästa filmerna jag sett och detta filmklippet bara älskar jag, helt fantastisk vad fint det är :) Alla ni som inte sett denna filmen, gör det nu !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback