Hjälp mig nu !?

Ja, jag behöver verkligen hjälp nu. När jag fyller 18 ska jag ha temat röda mattan ( alla ska vara någon känis ) åh jag har tänkt och tänkt och tänkt.. men kommer inte på vem jag ska vara :O Tänkte på Michael McManus men så fanns det inga bilder på henne förutom när hon är med i one tree hill ( det är hon som är lindsay ) för er som inte vet. Så jag tänkte ta hjälp av alla läsare här? Kan ni inte skriva in några förslag på vem jag kan vara? Och man måste ju vara lite lik personen eftersom den bilden man väljer att efterlika ska ju vara ganska lik då om ni förstår. Så snälla all hjälp nu genom att skicka in en massa förslag. För det ska vara hemligt vem man ska vara (A) haha så skicka många för jag vet att ett par av dom ska kommer läser bloggen så. Var snälla nu alla och hjälp mig? behöver det verkligen. Tack på förhand

Peace and love

Kommentarer
Emilia säger:

Aa jo du har rätt men..fyfan för falska vänner alltså! tack <3

2009-01-25 | 18:48:13
Bloggadress: http://emiliahaglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback