Halvt död!

Jag skojar inte , jag är fan halvt död idag. Har ont på ställen som jag inte äns visste man kunde ha ont på. Magen värker, huvudet gör ondare än någonsin och är hur trött som helst. Dagen igår tog nog kol på mig om man säger så, hade lite party här hemma vilket inte blev så lyckat alltid kanske. Eftersom att det slutade med att jag grinade utan att idag komma ihåg varför. Ja herregud, det var sista gången jag drack på länge iaf. Lägger upp bilder ifrån kvällen senare om jag orkar annars imorgon. Blev nämligen bjuden på middag hos Annie idag :) så det kommer nog bli att sova hela dagen så man orkar vill ju inte sitta och vara tråkig hela kvällen, men det blir en kväll utan dricka iaf. Och det lär det inte bli på länge :)

Kommentarer
Emilia säger:

Det är helt sant..tack, tack att du bryr dig <3

2009-01-25 | 19:13:38
Bloggadress: http://emiliahaglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback