Godmorgon

Snacka om att vakna tidigt, idag är jag ledig ( är ledig varje torsdag ) gött ! Fast är endå sjuk så det hade inte blivit någon skola för min del endå :/ Dagen igår var en riktig plåga, låg i sängen hela dagen kunde knappt resa mig upp och hade ont överallt :( Men idag är det lite bättre iaf och det är ganska skönt , usch hatar att vara sjuk :/ Hur var eran dag igår?  Sov hela natten idag iaf, som jag sa i förra inlägget ( om när jag var sjuk ) att jag inte kunde sova på typ hela natten.Vaknade dock tidigt idag men är endå pigg nu varför ligga och dra sig? haha , det är väl ganska skönt men så mycket som jag har leggat ner nu dessa dagar är jag ganska glad över att jag orkar vara uppe idag :D

Idag ska jag inte göra något allt om jag får bestämma själv, haha. Mormor ska komma hit med mat vid 12 så då slipper man göra mat idag iaf :) Sen så kommer pappa hem vid 7 tiden också :) Egentligen ska jag på möte vid tre tiden också, men tror inte jag orkar det faktiskt, sista mötet är det men jag har verkligen ingen ork till det idag :( Jag får hoppas att hon förstår endå, kan  ju faktiskt smitta :O Nej nu ska jag gå och äta lite mat så jag slipper vara utan mat idag igen ^^

- Vad har alla mina kära läsare för planer idag då?

Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback