Underbart bra !

Nu har jag längtat riktigt länge på både avsnitt ifrån gossip girl och one tree hill och lyckan kom idag :D Läste i noomies blogg att hon skulle se one tree hill och att det var nya avsnitt ute då blir man glad, så sjukt bra serier båda två ! Men är helt inne i greek just nu (A) haha , fan vilken nörd jag är. Gör jag något annat, eh nej? haha. Så nu ska jag lägga mig ner och kolla klart ett avsnitt till av greek för jag är mitt uppe i det, sen får det blir gossip girl så spänande i det nu, för nu händer det grejer och det gillar vi inte sant? Någon mer än jag som är stort fan av någon av dessa serier?



Åhhh, bilden får än verkligen att bara längta sååå mycket efter våran eller vad säger ni? Sen är dom ju så sjukt snygga och kläderna ska vi inte prata om * avundsjuk *  ge mig snygga kläder + fint väder , tack ! gossip girl gänget på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback