Toppat

Idag har bloggen varit ganska besökt ser jag, toppat den med 74 besökare inte dåligt :D fast som alltid får jag väl klaga på dåligt med kommentarer vilket är lite tråkigt. KOMMENTERA MERA FOLKET ! Sen är det ju jätte kul att ni är inne och kollar men det uppskattas med kommentarer (A) behöver inte vara mycket bara något litet alltid lika kul :) Åh för er som vill ha svar glöm inte skriva en avsändare annars brukar jag svara i samma inlägg som ni kommenterat så det e bara att in och kolla där om ni känner att det va något ni ville ha svar på eller sådär :) Fortsätt läsa, puss på er ♥

Kommentarer
stina säger:

var tvungen att dissa din utmaning häromdagen då jag upptcäkte att den valda bilden va rätt ful på mig, haha ! och inget fusk här inte. Hur är livet på Hönö? Kramis

2009-02-17 | 13:09:48
Bloggadress: http://sstinaa.blogg.se/
Anonym säger:

du svarar aldrig, så de blir inte roligt att kommentera då!:P

2009-02-18 | 15:10:49
Emma säger:

svar till anonym: jag svarar dom som skriver en avsändare ^^ annars är det inte så lätt ;)

2009-02-18 | 17:41:22
Bloggadress: http://emmaludvigsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback