Tisdag morgon

Ja såhär tidigt brukar jag knappast vara uppe om jag inte behöver det haha, börjar inte förens vid 9 tiden idag så hade kunnat gå upp runt 20 över sju men ist gick jag upp vid 20 över 6 en hela timma tidigare än vad jag hade behövt och när man är trött och det är morgon är det ganska mycket ! haha någon som håller med mig? :D Men iaf nu är jag nästan klar eller har just käkat upp och tagit på mig halvt så ska göra det klart nu och sen fixa det sista som smink och hår och sådär och då äre säkert långtid kvar, något förslag på vad man kan göra? :D Blogga är ju ett alternativ men har inte så mycket att säga nu på morgonen såhär haha men kommer säkert på något. Ha det bra alla idag, hörs senare !

Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback