Skolan

Skolan var riktigt seg idag haha jag somnade till och med på lektionen, lyckat emma ! Blev väckt av noomie och hela klassen vände sig om och kollade på mig inte alls pinsamt haha. Sen hade vi engelska och flumade oss egenom den lektionen också, vi kunde inte käka idag så våran lärare fixade macka till oss gött som fan :D Nu har jag bara suttit här och lekt lite i photoshop kan lägg in bilderna sen så kan ni ju säga vad ni tycker ^^ Nu ska jag över och träffa en efterlängtad Veronica <3 Inte träffats sen några dagar innan jag åkte utomlnads och det var ju ett tag sen ( innan jul där ) så det ska bli kul. Får kolla upp när bussarna går nu så jag hinner dit i tid. Imorgon ska vi simma på idrotten, fyfan! Jag hatar sånna saker fattar inte äns varför man gör det.. ska man få betyg på hur man simmar eller vadå? helt onödigt om ni frågar mig, vad tycker ni? Skriver mera sen.. Ha en fortsatt bra dag!

Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback