Rolig kväll

Som jag sagt i förr inlägget blev det utgång igår kväll haha men inget blev väll riktigt som tänkt kanske, hmm. Skulle varit förfest hemma hos janni ( så blev det inte ) ist kom hon hem till mig så satt vi här och drack. Sen mötte vi upp Pontus och gick hem till Jesper där det blev någon sorts förfest ist. Det va trevligt. Emil och Annie kom också och gjorde oss sälskap och det blev en himla massa ölspelande, Janni blev fullast som vanligt och ballade ur. Sen blev det till att åka över till öckerö trotts många protester, man måste ju ställa upp ibland? Ja vi åkte iaf över till en som hette Marucs där det va fullt hus, massa välbekanta ansikten. Det var kul fast dock lite segt men men det har man aldrig dött av innan så. Kvällen blev ju endå ganska lyckad fast fick gå en aning för tidigt för skulle gått upp vid 9 och somnade runt 4 tiden så det blev inte mycket sova tänkte jag, men eftersom att emma ( som skulle klippa och tona mitt hår ) var sjuk idag så blev det till att sova tilla halv 12 sen var jag tvungen att gå upp. Ska nämnligen på melodifestivalen idag ( lajv då ) på skandinavium och vi ska åka in vid 3 tiden eller något så eftersom att jag skulle duscha och massa kände jag att det fick räcka med sömn. Får sova mer idag natt haha. Just nu sitter jag här, har just duschat och tänkte göra mig iordning och lyssna på lite musik. Men har typ ingen bra någon som har något tips på några bra låtar eller artister?

- Hur var eran dag annars igår?

Peace and love

Kommentarer
Baso säger:

Hoho ja det var helt okej . själv då?

2009-02-07 | 13:11:37
Bloggadress: http://www.Baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback