Patrik 1,5



Ja nu har den äntligen kommit ut så man kan ladda ner den , haha känner riktigt bra :D så nu tänkte jag ladda upp med lute gott och kolla på den. Någon som sett den? Skriv gärna vid ni tycker om den isf, har hört att den ska vara bra och brukar gilla svenska filmer så får la ge den en chans :) Annars hade jag inte gjort mycket idag, varit på möte det sista nu.Gick jätte bra så det känns skönt, hur har eran dag varit? Skriver mer sen för nu ska jag kolla på filmen här :D

Peace and love

Kommentarer
Lina säger:

men, du kan ju inte skriva att du ska ladda ner den...min kompis som gjorde det fick påringning från polisen....inte så kul!!!

2009-02-20 | 23:52:45
Cecilia säger:

Jag har sett den :),

Skitbra! :),

2009-02-21 | 18:54:45
Bloggadress: http://ceciliaisahappygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback