Party hela helgen

Ja det har blivit party hela helgen, herregud nu måste jag sluta med detta ^^ I fredags var vi ju på strandbaren och igår blev det till att chilla och dricka hemma hos jesper. Det var inte alls så roligt, massa tjöt och trötta människor njaa ingen höjdare. Efter jesper tog vi taxi med massa annat folk och drog te golfen och köpa mat sen blev det till att gå i allt snöande hem till beckans pappa dit också simon kom och gjorde oss sälskap. Ganska trevlig kväll men inte allt för roligt, haha så detta var nog sista gången jag drack på ett tag skulle jag tro. Orkar inte med det mera ska börja ta det lugnt igen nu någon som är på? ;) Idag blir det till att plugga har massa läxa fast jag orkar inte usch usch usch, men man måste ju om man vill ha bra betyg och vem vill inte det liksom? haha. Åh imorgon kommer dagen jag inte riktigt tycker om,  fast ändå gör jag det men den gör mig så påminnd av många saker som jag inte kan hanskase med just nu känns det som. Tänk att det gå så långtid nu herregud, måste släppa taget nu känner jag.. fast det är svårt. Jag har nog redan gjort det egentigen men vill inte riktigt ändå, förstår ni vad jag menar? Nej nu ska jag kolla på filmen som börjar på  dusney channel blir kul att se vad dom bjuder på idag, älskar den kanalen haha fast älskar alla barnkanaler det är de bästa som finns :D Håller ni med mig eller?

- Vad har alla för planer inför denna söndagen då?

Peace and love

Kommentarer
MizthaNguyen (v. säger:

svar: awuu tack så mkt :) dn var också mkt fin :)

2009-02-22 | 16:29:02
Bloggadress: http://mizthanguyen.blogg.se/
Janni säger:

Haahaha säkert att du kommer sluta festa ;) hahah tror jag på när jag ser de ;) de e kul att festa med dig juuh :D:D:D love you ! <3

2009-02-23 | 20:35:30
Bloggadress: http://jannipannibanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback