Ny låt ute

Så nu är den nya låten ute "Vackraste ängeln" efter mycket om och men både jag och tjejen i reffen Lisen, var mycket skeptiska till vissa saker men eftersom alla andra verkar digga så gav vi med oss och släppte låten. Den finns att tanka på min znap ( klicka på znap för att komma till sidan ) och just nu är det bara där den finns. Lägger upp texten här tänkte jag så ni kan ju gärna komma med kritik för det uppskattas verkligen ! Sen ett stort tack till benne för beatet han är grym på att göra musik så besök han här så får ni hör annat med honom. Älskar allt han gör, han är en gud på att göra beat´s. Sen vill jag även tack Baso som mixade besök även hans sida för han mixar inte bara musik utan rappar och skriver blogg också :D Sen tack till dig Lisen för att du var med och sjöng så fint :)

- lite kort om vad låten handlar om ; den är skriven till min lilla kusin som inte hade det så lätt i början men var stark klarade av det trotts att han bara var en liten bebis, det fick mig att öppna ögonen verkligen. Älskar honom högt och det är väl det jag beskriver i låten.


då en drygt 2 dagars gammal edvin, när han inte mådde allt för bra på sjukhuset stackarn :(

Esanna feat LouiseLisen - Vackraste ängeln [prod benne]

lisen intro

esanna vers 1
Tiden går så fort, du har redan börjat bli stor
så älskad av många, välkommen till våran jord,
blev så rädd när jag fick höra att du inte mådde bra
att de var något som var fel, men dom visste inte var der va.
Fick en känsla jag aldrig har kännt,
och nu vet jag att du är skälet till att vinden vänt
styrkan är med dig, det har vi alla redan sätt
för du klarade dig genom något som inte var så lätt,
minns första gången när din mamma la dig i min famn
du log så sött när du tog dina fingrar runt min hand
blir så faschinerad när jag ser allting som du gör,
det är något som jag älskar, för det är något som berör
den glädjen i din mammas ögon varje gång hon ser på dig,
det får man att längta tills dagen det händer mig.
Att ha någon att vaka över, ett nytt liv att tänka på
du är värld hela världen och mer än så

lisen reff 1
gud har förlorat en av sina vackraste änglar nu
när han sände oss någon så fin som du
va inte rädd, du har hela världen framför dig
det finns bara en som du, så låt mig aldrig mista dig

esanna vers 2
Jag kommer följa dig på vägen, inte missa massa år
du är den bortappade pusselbiten som läkte mina sår
din mamma och pappa kommer bli så stola över dig
och känn dig alltid trygg, du har tre bröder som tar hand om dig
kan inte vänta tills jag får höra dina första ord
få ta del av ditt liv, se dig växa upp och bli stor
det min vän, är lycka för mig livet ut
kom alltid ihåg, att alla sagor har ett lyckligt slut
livet har mycket att ge, akta dig på vägen
ska ge dig några råd, som är vikiga i alla lägen
det finns bara en som du, du är unik
lev på dina drömmar, det gör dig rik
va en ärlig person, för saningen vara längst
lyssna alltid till ditt hjärta, det vet bäst
va aldrig rädd för att vara den du är
och håll extra hårt i dom som alltid finns där

lisen reff 2
gud har förlorat en av sina vackraste änglar nu
när han sände oss någon så fin som du
va inte rädd, du har hela världen framför dig
det finns bara en som du, så låt mig aldrig mista dig
x2

nu en pigg och glad edvin ungefär 5 månader gammal, älskar dig högt prinsen <3

- Kommentera gärna vad ni tycker om låten

Kommentarer
Nenne säger:

Låten är verkligen jättebra!

asså de märks att du har empati och bryr dig om alla

skitbra esanna , vi vill höra mer mer mer av dig:D



go girl:D<3

2009-02-16 | 01:33:30
Sarah säger:

Låten var jätte bra :) , men det var en liten grej och det var typ att man inte förstod riktigt början av ref. man hörde inte riktigt vad som sjöngs, men det var underbar ändå :) ,

btw, You rock girl ;)

2009-02-16 | 09:52:17
Anonym säger:

esanna bläääush hon sjunger ju om samma saker hella tiden.FÖRSTÅR INTE HUR FOLK KAN LYSSNA PÅ HENNE.Å DET ROLIGATSTE ÄR ATT DET BARA ÄR SÅNA MED LUNAR SOM LYSSNAR PÅ HENNE.GÖR MIG EN KÄNST FRÅGA ALLA PÅ LUNAR VARFÖR DOM LYSSNAR PÅ DEY.. HAR INTE FATTAT DET

2009-02-16 | 11:14:20
Emma säger:

till anonym; varför vågar du inte stå för vem du är? eftersom du postar ett inlägg anonymt så är det ju ganska uppenbart att du själv inte vågar säga vem du är, åh det är ju iof ganska fegt. du behöver inte digga det jag gör. Helt upp te dig men ist för att bara säga massa skit så ge kritik då om du bara tycker jag sjunger om samma sak. Ingen har tvingar dig att lyssna eller hur? Så förstår inte riktigt vart du vill komma? Men du kan ju börja med att skriva en avsändare om du hade tänkt posta något mer.

2009-02-16 | 11:43:43
Bloggadress: http://emmaludvigsson.blogg.se/
Sofijah säger:

ASBRA emma :) fan det var skitbra.. <3

2009-02-16 | 14:09:45
Bloggadress: http://avtrollis.blogg.se/
Stina säger:

Den är sjuktbra,, Har typ hänt samma sak med min lillakusin så tack att du skrev en sån vacker låt,, Den hjälper en mycket :) Sjuktbra är du , !

Fortsätt med musiken

2009-02-16 | 14:49:09
Bloggadress: http://stajnas.blogg.se/
Dennis Lindström säger:

Dina låtar Emma är så otroligt sköna o bra! Diggar dina låtar! fortsätt så du gör nu! <3

2009-02-16 | 14:49:26
Dennis Lindström säger:

Dina låtar Emma är så otroligt sköna o bra! Diggar dina låtar! fortsätt så du gör nu! <3

2009-02-16 | 14:50:00
Sanna säger:

jättebra låt :)

2009-02-16 | 20:46:18
Thessan säger:

Jättebra låt den var ennu finare när jag läste vad den betydde, du är duktig <3

2009-06-21 | 17:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback