Media är tråkigt

Sitter här i skolan och har media och pratar om komunikation, skit tråkigt just nu har vi någon öppen diskution så får väll försöka vara med för snart kommer dom fråga mig så måste kunna svara :P haha hur ser eran dag ut idag? Jag laddar upp för snart flera timmars håltimma inte så kul faktiskt men men vad ska man göra ? Blir väl till att kolla runt i stan eller något likanden tips på vad man kan hitta på? Skriver mera sen.. för nu måste jag stänag ner och vara med :D

Peace and love

Kommentarer
Anonym säger:

vill du veta vad jag har i mot dey. jag hadde världens bästa flickvän. sän började hon bli deprimerad å lyssna på dina låtar. å det gorde inte presis saken bättre.å när jag klagade på vad hon lyssnade på sa hon att jag ska akseptera henne för dän hon är eller dra !!!!



2009-02-18 | 17:08:53
Janpan säger:

usha va tråkigt de hade vi också idag .. inget favorit ämne precis! ps : din musik är kärlek :)

2009-02-19 | 16:00:06
Bloggadress: http://litefresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback