Mamma fyller 45

Eftersom jag glömde bort att skriva om kalaset vi hade i onsdags så tänkte jag att nu när jag lagt in bilderna så kan jag ju ladda upp med lite bilder ifrån kvällen :) sen lovar jag att fixa in för och efter bilder på hur håret blev också som jag glömt bort helt haha, men fick syn på bilderna nu så gör det lite senare.

morfar, inga-lill och leffe


maie, anna, maria och håkan


philip, carl, ludvig och andreas


lena, micke, morfar, leffe och farmor


pappa och morgan


älsklings kusinen edvin <3


mor och dotter ( mamma och mormor )


carl och andreas


min lilla sötkorv, edvin <3


lilla edvin och syrran alex

slut på bilder, grattis mamma !

Kommentarer
Josephine säger:

ååhh sötis Edvin =)

2009-02-15 | 22:57:24
Bloggadress: http://skantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback