Inspelning av ny låt

Ja nu är tiden inne, haha sitter här och väntar på att Lisen ska komm så hon kan spela in refferna till låten sen är den helt klar och den kommer nog släppas ikväll, hoppas att den kommer bli bra men det tror jag säkert att den kommer :) Det var ju längsen jag kom ut med något nytt nu så känner ändå lite press på mig haha, men får la hoppas att ni diggar detta också.

Min alla hjärtans dag var super bra, hade hur roligt som helst med underbara mäniskor som jag älskar mycket mycket <3 Lägger in bilder senare och kommer även upp med länk till nya låten för er som är intresserad av den. Nej nu måste jag dra mig ska fixa med ljudet och allt innan Lisen kommer, tror även hon har med sig Putte som ska vara lite till råd hjälp så det blir så bra som det bara går haha. Hörs senare..

- Hur var eran alla hjärtans dag och vad gjorde ni? :)

Peace and love

Kommentarer
Josephine säger:

Du är utmanad!

Reglerna: Gå in på din dator, i mappen "mina bilder". (eller om det bara står Bilder)

Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.

Visa bilden på bloggen och skriv något om den.

Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.

*Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.

2009-02-15 | 15:37:37
Bloggadress: http://skantz.blogg.se/
Sofijah säger:

sv: va skönt då :D självklart funkar vännerna, jag var med jakob och mina vänner faktiskt , var helt okej :) . Jag saknar dig med faktikst . och dina kalla ostbågar :D <3

2009-02-15 | 16:03:48
Bloggadress: http://avtrollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback