Inget dop :/

Ja nu skulle jag väl varit klar och vara snart reda till att gå på dop, men så blir det dock inte. Pappa är magsjuk så vi fick stanna hemma, så himla typiskt. Min morbros sambos barn Josephine har just fått en liten Linn så vi skulle till kyrkan klockan 13:00 idag för att se henne bli döpt men ja som sagt så blir det ju inte nu, riktigt tråkigt! Eller ja just fått barn kan man väl kanske inte säga hon är ju född i november förra året så hon är ju stora tjejen nu :) hihi. Hade sett fram imot det eftersom typ aldrig varit med på något dop innan.. Men får hoppas att allt går bra och att alla får det jätte trevligt ! Får hoppas att jossan lägger upp ett par bilder så att man kan få se Linn :) Såg henne senast runt jul när hon bara va någon månad så det är ett tag sen nu. Men hoppas ni får det bra på dopet, om någon som var där läser detta kan ni ju alltid berätta lite och gärna säga te om ni lägger upp bilder. Skriver mera sen nu ska jag få mig något i magen..

Peace and love

Kommentarer
Elin säger:

Du fyller väl typ dagen innan eller dagen efter mig :( annars hade jag jättegärna kommit, men det blir lite svårt att boka in :( Ska fota lägenheten, men nu är det stökigt, och vi har inte fått upp alla grejjer på väggarna ännu, men kanske kan fota typ sovrummet lite senare om jag hinner :)

2009-02-22 | 13:20:59
Bloggadress: http://cherribomb.blogg.se/
noomie säger:

vad tråkigt, hoppas inte du blir magsjuk också :(

2009-02-22 | 14:16:57
Bloggadress: http://noomies.blogg.se/
Sofijah säger:

svar: VELVET sa jag ju :D:D

2009-02-22 | 14:25:19
Bloggadress: http://avtrollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback