Idag

Ja idag har det inte hänt allt för mycket, mest sovit haha.. uppdaterat bdb som ni som har mig där kanske märkt? haha, ja det är semster bilderna jag har laddat upp så noomie du får vänta lite till med bilderna ifrån helgen. Är ju mer än två månader sen med dom där bilderna ifrån semstern, haha men snart är det klart och då ska jag ladda upp bilderna ifrån alla hjärtans dag och allt annat. Tänka lägga in några bilder ifrån alla hjärstans dag här också så ni som inte är vän med mig på bdb också kan få se hur trevligt vi hade det :) Men inte idag, det får bli imorgon för nu måste jag sova ska upp till skolan imorgon sen efter skolan blir det att åka hem och umgås lite med min bror tills syrran kommer hem då ska jag över dit och plugga matte, har ju prov på fredag och då har hon lovat att hjälpa mig med det så att jag kan det. Usch tycker inte om matte, så himla tråkigt! Så kommer hem sent imorgon eller ah kvällen någon gång så då lägger jag förhoppningsvis upp några bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback