Helt otroligt

Ja det är väl det minsta man kan säga, dom flesta undar nog vad gör du uppe nu? jo det ska jag berätta för er.. Jag vaknade upp helt kall svettig med massa rivmärken på hela bröstet kollar på klockan och den står på 06:36 och min buss går 07:16 herregud tänkte jag och stressade dom jag vet inte vad upp, sminkade mig tog på mig och var klar runt 07:00 kände mig hima hungrig, skulle just gå för att insåg att jag inte hann med att käka något så fick jag någoting i ögat när jag öppnade ögonen igen och kollade på klockan ser jag att det står 02:00. HELVETE tänkte jag, ja och så var fallet klockan var bara två på natten och det fanns en del timmar kvar att utnytja för sömn, men där stod jag fullt påklädd sminkad hungrig och klar vaken. Inte så lätt att bara hoppa tillbaka till sängen och sova igen då, buhu detta suger. Så jag bestämmde mig för att blogga lite (A) haha, sen tänkte jag se på det nya avnsittet av one tree hill sen sätta på typ svensson svensson och somna kanske ? det brurkar alltid funka :D haha, åh det bra med detta är ju typ att jag slipper sminka mig sen för det är ju redan gjort nu, haha. Någon som sett nya avsnittet av one tree hill btw?

- Hoppas ni sover bättre inatt än vad jag hann göra eller kommer :)

Peace and love

Kommentarer
Bue säger:

stackare det är inte lätt när man vaknar och tror att den är en viss tid:P rivmärken? var det du eller någon hemlig beundrare som varit där?:O jag sov bättre faktiskt och uppe redan vilket är ett mirakel för mig;D

2009-02-04 | 08:24:57
Emma säger:

Svar: Ja visst är det :/ haha nej hade ingen där, jag vet inte riktigt vart dom kom ifrån om jag ska vara ärlig (A) haha, gjort något i sömnen antar jag ;) Haha jasså men det var ju bra då? :P

2009-02-04 | 11:15:57
Bloggadress: http://emmaludvigsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback