Hejsan

Idag har det inte hänt alls mycket, var hemma hos farmor och käkade med familjen sen har jag bara suttit vid datorn hela dagen. Var riktigt trött idag, så har bara slappat och snart blir det sängen eftersom det är skola imorgon. Har ju inget lov som ni andra (A) haha buhu, men ändå går jag ju så slappa dagar så det gör mig inte så mycket + att jag är ledig torsdagar. Så det är gött.

Har fått en del kommentarer ifrån några som inte har någon blogg adress så df jag ej har svaret såg att ni hade påpekat det så om ni vill ha svar tillbaka så ge mig någon adress som jag kan svara till ;)

Nej nu tänkte jag pilla lite i photoshop sen blir det nog greek och sedan sängen för min del :) Ha en fortsatt trevlig kväll alla som hade tänkt att vara uppe idag/natt :)

- Hur har eran dag sett ut idag då?

Peace and love

Kommentarer
Emilia säger:

Har suttit vid datan hela dagen typ, ush tråkigt tråkigt ;P

2009-02-08 | 22:58:37
Bloggadress: http://emiliahaglund.blogg.se/
EsannaALLTID säger:

hejj gmn<3

jag älskar dej och dina låtar!

och din blogg ä jätte fin ju(:

jag följer den(=

puss å kram & ha de bäst!=)<3

2009-02-14 | 13:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback