Fredag

Ja då var det fredag igen, ibland bara tiden flyger förbi haha. Men det är skönt när helgen kommer för då kan man bara slappa och ha det skönt, det gör jag ju alltid ändå iof haha men känns skönare när man verkligen kan. Ni förstår säkert vad jag menar xD Hade prov i skolan idag det fick fakriskt bättre än jag trott så tror det blir ett g iaf får hoppas ! Sen var skolan rätt seg, vad på något konstigt flum humör så jag cpade typ hela tiden och pratade högt och grejer xD haha ändå kul längsen jag dampade i skolan känner jag (A) Gjorde även iköpet av klänning idag , så stor tack till att som var med och tyckte till och det blev klänning nummer tre för er som undrar, men köpte en till också så tänkte lägga upp dom två så får ni vara med och rösta om vilken jag ska ha när jag fyller för båda är sjukt snygga men på olika sätt (A) Så det skulle vara super om ni kunde göra det fast lägger inte upp nu utan någon gång fram över.. Idag vet jag inte vad som händer antingen blir det till att dricka, någon som är på? eller också blir bara till att slappa och ha det mys, vad tycker ni?

- Vad har ni för planer inför idag?

Peace and love

Kommentarer
Elin säger:

ska nog hem och sova nu typ, kännmer mig sjuk igen :(

2009-02-20 | 16:19:38
Bloggadress: http://cherribomb.blogg.se/
MizthaNguyen (v. säger:

Jag är en 17 årig kille som skriver om mitt kärleksliv, uppdaterar framför allt mina egna låtar & dansvideos, skriver även dikter. Ska vi följa varandras bloggar via bloglovin? :)

2009-02-22 | 03:33:24
Bloggadress: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback