Fira kusinen

Snart ska jag åka över och fira min kusin som fyller 10, shi vad tiden går fort kommer ihåg när han var liten plutt och jag önskade att det var min lille bror, naw :D Kommer sitta fint med lite mat också inte ätit sen frukost och eftersom dom bjuder på mat nu är det ju onödigt att käka nu liksom? haha. Lite dåligt med kommentarer på förra inlägget jag som trodde ni gillade och diskutera lite? men tydligen inte .. det va ju synd och tråkigt. Tyckte faktiskt det skulle bli kul att se vad ni hade att säga. Jaja, vad har jag gjort idag hmm suttit mest med min myspace som jag gjorde typ 07 men aldrig använt typ :P Någon här inne som kan fixa till den lite göra den fin? För jag vet inte hur man gör , skulle vara super snällt ! Nej nu måste jag kolla klart sista avsnittet på greek och sedan fixa iordning mig. Hörs sen !

Peace and love

Kommentarer
Bue säger:

jo jag tyckte den var bra det förra inlägget:) mer sex diskusioner åt folket:) svarade på hostlunarhost istället ju:P

2009-02-03 | 22:14:23
Emma säger:

svar: Jasså? ändå var du inte med och tyckte till, dåligt :/ ja det tycker jag också men ingen vill ju vara med och diskutera inte lätt då , jag försökte ju iaf . hahah okej. Får väl gå in och kika där då.

2009-02-03 | 22:54:58
Bloggadress: http://emmaludvigsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback