Andra avenyn



Nu blir det dags att se på veckans avsnitt av andra avenyn, var ju och klippte och la i en toning i håret idag så missade det eller ja missade och missade jag kom hem 10 över och då kände jag att jag kan lika bra se det sen och det är ju strax slut på tv;n så då tänkte jag se på det. Tänkte även hinna med att käka lite innan, hungrig som fan nu. Håret blev bra har kvar längderna och toningen gjorde det ljusare och jämnar, ska snart göra slingor igen så der blir nog nice. Köpte även inpakning ( en hel lite ) ja det kan ju behövas, det hjälper så otroligt mycket när man håller på att slinga och allt som sliter så mycket på håret så det är ju bra. Lägger upp före och efter bilder på håret imorgon så kan ni ju alltid tycka till :P tror inte det är så stor skillnad faktiskt men det känns skönt nu iaf, mycket bätte än innan. Nej nu hinner jag inte sitta här mer, ska upp vid 6 imorgon gah och slutar inte förens halv 4 snacka om tuff dag :O För en som egentligen ska gå bara halva dagar, aja det blir förmodligen massa kul i stan om jag har tur och får med mig Noomie känns så onödigt att åka hem och vara hemma en timma och sen åka tillbaka, men men får la se hur det blir

- Hur har ni spenderat eran dag idag?

Peace and love

Kommentarer
Emmiz säger:

andra avenyn äger! (:



fast inte lika mkt som du!:)<33

2009-02-13 | 11:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback