Varför ska det vara så svårt?!

Hallå folket, nu behöver jag lite tips och råd igen !

När är det ju snart jul och alla vet ju vad det betyder? ja såklart, julhandlig och inte så mycket shopping till en själv dock haha. Och jag vet inte vad jag ska köpa till min pojkvän, har ingen aning helt enkelt så jag behöver så mycket tips och råd som jag kan få. Ingenting är dumt vet ni något så bara skriv, ni kan aldrig ge för många tips liksom :) Han fyllde nyss år så då fick han ett halsband och ett armband i sliver som han uppskattade riktigt mycket, men nu är det ju jul och min ekonomi är väl inte sådär jätte bra så det ska vara ganska bra priser inte över 500:- så tips på allt vad ni kan nu! Tack på förhand

/ E

Kommentarer
Rebecca säger:

vart kan man få tag på dina låtar ? ;p Znapmusic funkar ju inte längre :/

2009-12-05 | 00:08:19
Bloggadress: http://endastrebeccaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback