Tänker på dig hela tiden

Vet inte om jag klara fler dagar utan dig, eller dagarn går väl ann. Nätterna är dom som är jobbiga, att somna utan dig, att inte se dig när jag vill eller ens höra ifrån dig mer nu. Det känns verkligen i hjärtat. Hade aldrig kunnat tro detta och som du sa igår - kanske det är bra att vi är ifrån varan ett tag, för då märker och vet vi verkligen hur mycket vi tycker om varan. Att sakna varan ibland är ju ett tecken på att man verkligen älskar, eller? Men aldrig att du kommer få åka utan mig igen. En helg okej, någon dag okej.. men blir det en vecka eller mer så aldrig igen!

Älskar dig så mycket hjärtat, du är det bästa som hänt mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback