Ska man lägga ner?

Helt seriöst, känns som om man tappat dom läsare man hade och att jag har tappat lusten helt för detta så kanske lika bra att lägga ner det helt? Hmm, ska ta mig en liten funderare. Är ju inte lika aktiv alls längre, men det händer då då att jag droppar några inlägg men tänkte att jag skulle bara skriva om min musik numera? När jag släpper nya låtar, text på låtar osv. Kanske vore något? Kan ju skriva om vardagen och sådär också men i det stora hela handlar det mest om musiken som jag hade tänkt lägga ner lite mer tid på nu faktiskt och snart även tänkt att släppa en nya låt haha, jag vet att jag är seg. Men som man brukar säga - bättre sent än aldrig? Eller vad säger ni? Ni kan väl tycka till lite om bloggen, ni bestämmer mitt öde? Hmm det lät lite dumt kanske, men jag menar mer som att det är viktigt vad mina läsare tycker, så tyck till nu hurreni !

Kommentarer
Jennie säger:

ja nya låtar.(:

2009-12-07 | 17:03:48
Bloggadress: http://mackansflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback