Sista dagen hos älsklingen

Och med för den delen också, känns helt sjukt. Hur ska jag klara mig? Buhu, känns sjukt detta. Men det som allt annat måste väl gå, har ju släkten, familjen och vänner som jag ska spendera denna tiden med ändå eller iaf släkten och familjen över jul då :) Sen får jag försöka hinna träffa alla vännerna också nu, det är ju vid denna tiden på året som man ska det. Mysa i soffan och sånt, alltid kul :) Se på massa filmer osv.

Jag gillar julen, är nog en sådan riktig " svensson " ni förstår nog vad jag menar. Man ska fira den med familjen det är ett måste, man ska ha gran, men ska ha allt traditionellt på julbordet, det ska vara tomte osv. Annars är det ingen riktig jul, känner jag. Som förra året va vi utomlands och det kändes ju inte alls som jul, det va skönt. Men nej julkänlan fanns bara inte, när det är jul ska det vara kallt helt enkelt. Nyår därimot va sjuk kul att fira utomlands, det va så mycket större där känndes det som? Galet kul. Men i år blir det till att vara hemma på ön, både jul och nyår ser det ut som. Men man vet aldrig, får väl se helt enkelt

Imorgon åker Gustav till värme och lämnar mig här ensam i kylan, jag vet rätt elakt. Haha, nä men det va bestämmt redan innan vi blev tsm så vad ska man göra? Kan ju inte tvinga han att stanna hemma även om det är det jag vill allra mest så har han ett eget liv också. Men julen kommer suga utan min älskling :( En vecka brukar gå fort? Ja vi får väl se, kommer ju få en himla massa tid över känns det som som tex att blogga ;) Då blir ni väl glada? haha, mindre än en vecka kvar till jul herregud det går skrämmande fort detta.

Idag blir det mys och gows med min baby hela dagen och natten! Nu är det sista dagen,kvällen och natten tillsammans på en vecka så får passa på att vara extra gowsig med honom idag <3 Kanske skulle ta och fixa håret sådär som han gillar så mycket, bara för han skull? Ja då skulle han nog bli glad men får se :) Han blir nog glad vilket som. Han ska även få sin julklapp av mig idag, så får hoppas att han gillar den. Han present han fick när han fyllde gick verkligen hem och han blev super glad för det. Så får hoppas han blir det över sin julklapp också, hade brist på pengar men detta är ju något han tycker om iaf så får hoppas han blir nöjd och glad men det tror jag säkert att han blir :) Sen ska vi nog käka något gott och se på någon romantisk jul film, något förslag?

Nä nu ska jag krypa ner i sängen igen och vänta tills min älskling kommer hem på lunch och gör frukost på sängen åt mig som han lovat, mys <3 Ha det bra alla

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback