Om idag..

Det finns inte mycket att göra nu, skulle egentligen varit hos mormor snart men eftersom mamma är sjuk så blev det inget med det. Vaknade för typ en timma sedan och nu finns det inget att göra typ, ikväll ska jag hem till jocke och fira honom han fyller 20 den 30/12 men ska ha middag och sådär idag. Och sen kommer gustav hem idag också, tror jag? Har inte hört något på två dagar nu, tre om han inte hör av sig idag.. Lite skumt faktiskt, han brukar alltid höra av sig men skickade ett sms och sa att han skulle höra av sig så vi får la se om han gör det idag. Annars vet jag inte vad som är fel på honom? Nä nu ska jag lägga mig i sängen, mår inte så bra idag :/ hörs sen

- idag kommer gustav hem ♥
- 6 dagar kvar till nyår

Kommentarer
ebba UTAN z ((: säger:

hej!

znapmusic har ju lagt ner :(

så jag undrar om du inte kan lägga upp lite låtar på t.ex speedyshare eller frizon.

skulle betyda jätte mkt :)



Kram!



Ps. speciellt önskar jag "jag är inte lycklig såhär" och "starkare utan dig"



du e grym esanna ;)

2009-12-31 | 00:20:21
Bloggadress: http://ebbautanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback