Godmorgon

Hejsan alla blogg läsare, läget? Med mig är det bara bra, varit uppe med tuppen idag det känns lite som om jag fått mer att göra idag på 4 timmar än vad jag brukar få på en vecka, det är illa. Idag blev det ingen skola, kom verkligen inte upp i morse helt sjukt. Men missade ändå inget vad jag vet, eller gjorde jag det? Så det är nog lugnt, snart är det ju ändå jul och det ska verkligen bli oerhört skönt att få lite ledighet. Dock ska gustav åka utomlands så det kommer kännas grymt ensmat :( Men får passa på att umgås med familjen under den tiden, eftersom det är ju det man ska på jul eller vad säger ni?

Har suttit hela dagen och lyssnat på radio, känns som om det var längesen jag gjorde det och det är verkligen skönt att bara sitta och ta det lugnt och lyssna. Har inte bara slappat hela morgoen, har faktiskt varit duktig och rensat bland alla mina kläder i gaderoben så nu kan jag stänga den haha. Behövde bli av med en del gammal skit som bara ligger och tar plats, så det känns skönt ! Nu ska jag fixa naglarna sen blir det till att städa och få mig något i magen, ha det bra så länge.

/ E

Kommentarer
Amanda säger:

Har du några nya låtar på G? :D

2009-12-09 | 16:41:52
Bloggadress: http://maanndisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback