God jul

Får väl börja med att önska alla en riktigt god jul, hoppas ni kommer sova skönt nu inatt och får en underbar jul sen imorgon när ni vaknar. Har spelat bingo med familjen nu ikväll och det ser jag att det är många andra som också gjort, tyckte det var lite halvt segt sådär mellan bingona men ändå trevligt. Vann dock inget, min vanliga otur. Men jag har ju tur i kärlek ist, vilket är tusen gånger bättre tycker jag :D Ska väl försöka sova nu strax, men är inte sådär jätte trött faktiskt. Men datan blir bra tråkig efter en stund, så får väl se om mina syskon kanske vill spela något men det verkar inte så, så det får väl bli att se på tv tills man somnar ist :)

Fick ett samtal ifrån gustav förut också ♥ var lite orolig att han hade glömt bort mig eller något, eftersom han inte hörde av sig igår :/ men eftersom han inte har någon telefon förstår jag honom :) Snart är han hemma igen, gud vad jag saknar min baby ♥


- 2 dagar kvar tills gustav kommer hem ♥
- 7 dagar kvar till nyår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback