Denna låten kom på när jag och gustav hade varit i stan en dag, haft en mysig dag tillsammans och skulle åka hem. Det va precis i början när vi träffades, så det va fortfrande sådär lite pirrigt och nervöst på något sätt. Vi åkte över elfborgsbron, och under låten drog han mig till sig och la armen runt. Var så nära att jag kunde höra hans hjärtslag, låg med huvudet under hans så kysste han mig i pannan och kramde mig ännu hårdare under just dessa rader..

Hey baby, when we are together, doing things that we love.
Everytime you're near I feel like I’m in heaven, feeling high
I don’t want to let go, girl.
I just need you to know girl.

I don’t wanna run away, baby you’re the one I need tonight,
No promises.
Baby, now I need to hold you tight, I just wanna die in your arms
Here tonight




Varje gång jag hör denna låten ser jag det framför mig och det får mig nästan att börja gråta, tycker det är så fint ♥ utan att säga ett ord så kändes det som om låten sa allt för oss, allt kändes plötsligt så rätt ! Och det kändes som om allt föll på sin plats, detta var maningen. Vi skulle vara tillsammans han och jag, det va på nått sätt liksom redan bestämmt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback