Efterlysning

Jag behöver och vill göra om min blogg design men det finns ingen som verkar vilja hjälpa mig, hmm .. Alla kanake inte har fattat att det snart är jul och man måste vara snäll för att få några julklappar av tomten? Så det blir inte många till er, haha nä skämt och sido. Men har man ingen snygg blogg design så blir det tråkigare att blogga, tycker jag så jag tänkte efterlysa någon som har lust att hjälpa mig. Det är inte hedern och det som är det stora problemet utan just innehållet i blogg designen jag vill ändra på, som ni ser nu så ser det ju lite konstigt ut runt inläggen osv. Så jag är i stort behov av hjälp, så alla som vill vara extra snälla i år kan ju höra av er :) Eller så kan ni alltis tipsa mig om personern som är duktiga. Tack på förhand.

/ E

Kommentarer
Amanda säger:

sv: så bra, jag älskar din musik :D

Du är super duktig!

2009-12-10 | 16:06:50
Bloggadress: http://maanndisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback