Calle Kristiansson <3

Jag tror inte bara det är jag som tycker att det borde varit Calle som skulle vunnit idol, eller? Jag tycker helt klart att han va värdig det eftersom det är han som utvecklats mest av alla i hela idol tycker jag och är det inte det idol handlar om? Erik för mig har varit en suddig figur, han är jätte bra och har en sjukt bra röst men man har fått följa Calle på ett helt annat sätt. Lika så Tove som också var en av mina egna favoriter då. Vad tycker ni? Blev det rätt vinnare, enligt min åsikt nej men jag tycker båda va jätte bra och eftersom det har gått bäst för dom som kommit två i idol så kanske detta bara va bra för Calle? Det återstår ju att se, men isf får han ju göra det han vill iaf rock som denna killen verkar vara absolut bäst på. Här har ni ett klipp innan calle var med i idol, sjukt bra !


vilken röst, vilken känsla. Gud han är så jävla bra !

Hade jag inte haft pojkvän skulle Calle vara något att satsa på haha, nä men han är sjukt mycket snyggare i kort hår eller vad säger ni? Vet att det inte bara är jag som tycker om lilla Calle, han är ju så söt ! När jag fick höra hur gammal han var så trodde jag det nästan inte, jag tycker Calle ser ut att vara 25 MINST ! Tänkte gemför med bilder och se om ni håller med mig? Sen ska vi inte ens tala om Erik? 22 år, herregud det hade jag aldrig tippat utan mer inne på 18-19-20 års åldern. Ska se om ni håller med mig..

ser ut att vara 22-23 år

ser ut att vara 25-26 år



ser ut att vara 16-17 år

ser ut att vara 19-20 år

På båda bilderna är Calle 21 år och Erik 22 år .. Kan ju inte se det och verkligen inte på första bilden på Erik.. Kommentera ni också vad ni tycker, vilka åldrar hade ni tippat på? Lite kul att se vad ni också tycker. Tänkte avsluta detta inlägget med Calles bästa låt och det är ju så klart walking in memphis det va första gången vi såg honom och sedan den gången så har det varit något spciellt med Calle och det fick honom att gå i topp. Han kanske inte vann men han vann sveriges hjärtan och det kommer han gå långt med :) <3



du är och förblir en stjärna Calle Kristiansson <3

Kommentarer
stinschii säger:

haha javisst, märks det att jag är uttråkad av mitt sverigeliv? :p

2009-12-14 | 16:19:07
Bloggadress: http://sstinaa.blogg.se/
stinschii säger:

haha javisst, märks det att jag är uttråkad av mitt sverigeliv? :p

2009-12-14 | 16:19:35
Bloggadress: http://sstinaa.blogg.se/
Alva säger:

Svar: Tack så mkt gumman! =)

2009-12-16 | 21:23:47
Bloggadress: http://alviewie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback