Bra fotografering

Jag har varit och tagit bilder tillsammans med mina syskon, som vi gav i julklapp till mamma och pappa :) Vi var hos en kille som heter Johnny och resultatet blev jätte bra, så tänkte tipsa er alla som vill ha fina bilder, tagna i studio eller utomhus miljöer till bra pris att kolla in denna sidan <-- klicka. Där har ni den infon ni behöver om priser, telefon nr, öppe tider osv. För jag tycker själv att det är ganska svårt att hitta bra fotografer till rimliga priser, men här har ni ett litet tips och tänkte även visa några av mina bilder för er som jag tog där..

 

 

 

www.studiocarlsson.se


Kommentarer
Jennie säger:

fina.:)

2009-12-25 | 23:55:51
Bloggadress: http://mackansflicka.blogg.se/
erna :D säger:

2009-12-28 | 22:10:08
Erna ;p säger:

det finaste gud skapat o: <3

2009-12-28 | 22:11:03
mia. säger:

sjukt fina bilder!

var har du köpt stövlarna;o?

2009-12-29 | 15:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback