Ullared

Ja idag har jag inte varit hemma på hela dagen och fy fasiken vad ont jag har i mina ben efter idag och igår helt sjukt, igår va det ju bio med töserna, först käkade vi på jensens och sedan bio trotts allt krongel blev det en riktigt mysig kväll tack tjejer <3 Efter bion gick jag och T till liseberg och kollade på Lotta på liseberg det va verkligen något extra igår, ni kanske såg på tv några? jag va med i rutan men haha det syntes inte för mycket men ändå (A) synd att det regnade bara men det va kul ändå. När jag kom hem va jag helt slut så det blev sova. Och idag har det varit ullared hela dagen, köpte massa bra och behövande grejer men det jag är mest nöjd med är the sims 3 och ett nytt singstar med disney låtar, wiie ! Håller på att instalera the sims nu och det verkar vara klart så ska nog sätta igång att spela det, eller om någon är sugen på att komma hit och sjunga med mig? :D Tänkte lägga upp bilder på allt jag köpt senare om jag orkar, men ska försöka iaf. Ha det bra så länge..

Kommentarer
Henny.. säger:

SV : bara den låten ja hört av dig , men den är otroligt bra :)



keep it up !

2009-08-05 | 01:51:34
Bloggadress: http://xsurvive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback