Ska iväg

Gud jag tror jag dör, jag måste pissa men får inte.. det är ju helt sjukt ! Jaja bara att knipa tills klockan 12 haha. Igår va det inte lätt att sova gud vad det va regnade, blåste och mullrade. Åh se på tv kunde man inte heller, men till slut somnade jag och drömmde helt sjuka drömmar som vanligt .. Ska nog kolla upp vad alla drömmar betyder egentligen, kul att veta.

Igår spelade jag P och T ett nytt spel eftersom vi spelat monopol så mycket så fick det bli ett nytt igår och det blev tjej snack, jag va grym och vann åh fick reda på 4 framtids saker som kommer hända mig.

1. du kommer spy på nästa party som du går på ( jag ska på 20 års fest idag, haha så se upp )
2. du kommer få barn i samma ålder som din mamma ( hon va 20 , så två år kvar )
3. när jag fyttar så flyttar jag till en egen lägenhet
4 du har en hemlig beundrare som heter jimmy


haha , ja vi får väl se om detta stämmer eller inte. Nej nu ska jag ta på mig innan jag åker över till öckerö, skriver mera sen när jag kommer hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback