Nya beck

idag ska jag in och se den nya beck filmen med mina snyggingar, den är nog grym eftersom jag älskar alla andra beck filmer och alla svenska sådan filmer också så som wallander osv så tror jag att jag kommer gilla denna också. Kom nyss hem ifrån skolan, riktigt trött somnat på nog varje lektion? nä inte trafiken för där sysselsatte jag mig med att spela ist, haha måste börja sova om nätterna ! Imorgon är jag ledig gött som fan, sen är det barnvakt som gäller på lördag åh jobba söndag så det va min helg det haha. Jag T och P har jag lovat att vi ska ha en vit månad nu ( inget drickande ) så nästa 25 smäller det, för då ska det festas. Nej nu ska jag nog sova lite innan vi ska in te stan och sådär, fixa iordning mig :) Sen blir det nog inget skrivande när jag kommer hem för sängen är nog det ända jag kommer vilja till då. Så ni får ha en fortsatt bra dag alla, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback