Ledig idag

Idag är man ledig , gött ! Så då blev det lång sovmorgon för min del, riktigt underbart. Efter att ha gått upp 6 typ varje dag så behövdes det verkligen. Så nu är jag utvilad och pigg, men vet inte vad jag ska hitta på idag faktiskt. Ingen som verkar vilja göra något heller faktiskt så ja vi får la se vad som händer.. Min saknade vän P har äntligen kommit hem också, saknat dig en massa gubben <3 så vi får ta och ses nu snart, va riktigt längesen jag va med någon nu känner jag.. har typ bara träffat alla lite kort nu det sista men inte hittat på något speciellt. Lite tråkigt :/ Nej nu ska jag ta mig något att äta och sedan kolla om någon vill hitta på något, så vi får väl se återkommer senare. Ha en fortsatt bra morgon så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback