Hemma tidigt

Nu är jag hemma ifrån skolan eller ja har varit det snart en timma nu fick sluta tidigare för jag hade inget att göra i skolan, ganska onödigt att åka in men men. Imorgon är jag ledig, hur skönt som helst och det behövdes så jag får sova ut. Fast ska ändå över till öckerö vid 12 och göra prover, fyfan ! Hatar när jag måste ge bort blod och grejer men detta är ju frivilligt på ett sett så får la skylla mig själv ändå. Sen är det jespers 20 års fest imorgon också, ska bli roligt :) Skulle egentligen till lisberg imorgon men det blev ju icke så nu, idag spelar thomas ledin så kanske åker in dit idag om någon är på? Får väll se, nu ska jag se till att få mig något i magen, emma behöver mat ! hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback