Hektiska dagar

Igår var det verkligen stressig dag, därför hann jag inte blogga överhuvudtaget så ledsen över det men men. Igår så var jag i skolan, ganska segt men ändå helt okej typ. Kom  hem sen blev det direkt in till stan igen typ, för vi skulle in och se på veronica maggio grym bra tjej eller vad säger ni? Jag tycker det va jätte bra och roligt igår så det va lyckat.

Idag blir det in och se på magnus bertner som ska vara på gbg kalaset också, så idag blir det också lite stressigt eftersom jag nyss kom hem ifrån skolan. Så ska göra iordning mig nu sen blir det till att in te stan, ska även se på marcus också. Men kan ju bara en låt med honom haha så ja, ser hellre på en grym komiker :D haha, får la hoppas på en lyckad kväll. Ingen skola imorgon så imorgon blir det mer bloggande, ha det bra puss på er och ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback