Godmorgon

Haha, ja vaknade nu efter att ha sovit en stund. Medecinerna hjälpte nog lite ändå faktiskt, så det va jätte skönt att få sova i ett par timmar. Men lev dock väck av det jävla regnet, härregud det va inte sant så det regnade och sen kom det lite åska också. Men blir då deprimerad när det är fult väder, fast idag gör det inget jag är mest glad att jag slipper vara ute överhuvudetdaget. Snart kommer P och T hit för vi ska se på dieney channel idag för det kommer nya avsnitt av hannah montana sen även en ny film som vi sett fram imot ska komma och det gör den ikväll. Haha så kan ju tipsa alla er som gillar sådan kanaaler att se den , den heter projekt prinsessa och börjar klockan 19:00. Nej nu ska jag spela lite mer Bouncing Balls på facebook, blivit helt beroende fast får bara kassa poäng hela tiden buhu :( Någon mer än jag som spelar det? Isf kan ni ju säga hur man får så höga poäng :D hörs senare, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback