Dålig sömn

Eftersom jag bränt mig så mycket så har jag haft jätte dålig sömn, somnade nog inte förens runt 3 tiden så vaknade jag nu av att ryggen sved. Usch det är så hemskt att bränna sig :( Idag blir det ingen sol utan får stanna inne så det inte blir ännu värre, så får väl se vad man hittar på idag. Finns ju inte mycket att göra när det är strålande sol och man inte går ut? får väl uppdtatera bdb och facebook, kanske städa också. Just nu går P.S i love you på tv en sån himla fin film, eller vad säger ni? Nej nu ska jag fortsätta se på filmen, skriver mera sen.

Peace and love

Kommentarer
Janpan säger:

ush det gör så jävla ont att bränna sig! :/ ta yogurt

2009-08-07 | 11:49:44
Bloggadress: http://litefresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback