Ajjj !

Skrev inte något igår för kom hem ganska sent så va riktigt trött, filmen va bra och den rekomenderar jag verkligen. Dock va det ingen typisk beck film utan den va mer lik wallander filmera, men den handlade ju om gundvald mest så klart den va bra :D haha.. man fick sig ett par gora skratt åt oscar och grannen till beck, för dumma dom två asså haha.

Idag har jag varit hos läkaren, har ju fått några konstiga bett eller något så jag är helt svullen på flera ställen på armen men mest drabbad är mitt lill finger som är dubbelt så tjockt som det brukar vara :/ Fick ett par medeciner nu när jag va hos läkaren så får la hoppas det blir bättre, tog dom ganska nyss så jag börjar känna nu att man blir så himla trött.. så får lägga mig och sova en stund tror jag, skriver mera sen ha det så bra :) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback