Underbar kväll

Ja det kan man minst sagt säga, helt underbart. Som ni läste igår så var jag lite förvirrad på hur det skulle bli igår men resultatet blev underbart! Först blev det till att vara hemma , syrran och hennes sambo kom. Även farmor kom förbi och åt tillsammans med oss, mys <3 Ja allt var frid och fröjd, mitt i maten ringde Henke och sa att vi visst skulle grilla hos honom och att han var på väg hem, strax efter det ringde Beckan och sa att hon snart var klar osv. Så efter att ha spenderat ett par timmar med familjen blev det över till Henke för att grilla, badabadtunna, prata, skratta, röka och ha det underbart. Åh så blev det också, helt sjukt bra kväll va det igår. Sådan kvällar borde vi verkligen ha oftare, det behövs inte alkohol för att man ska ha kul det bevisade verkligen kvällen igår. Finns inte mycket mer att säga så lägger upp lite bilder ist, för som sagt bilder säger mer än tusen ord :)


pappa är grill mästaren :D


mumma, första grillade jag äter iår och på väldigt många år.


syster alexandra och hennes sambo micke :)


pappa och farmor, även mamma sitter på sidan men fick ingen bild :/ <3


- jag är en tuff tjej ibland :D haha

sedan blev det vidare till henke


vi gjorde det mysigt vid bordet


grilla


henke och rebecka <3


maten


noomie <3


sen blev det till att bada badtunna :)


henke badar :D


beckan och noomie badar


tack för en underbar kväll beckan, noomie och henke. den var verkligen guld värd <3

Kommentarer
Baso säger:

åh, tack Emma <3

2009-04-25 | 20:58:19
Bloggadress: http://www.baso.nu
amanda säger:

fin blogg :)

vill du följa min blogg med bloglovin? :) så följer jag din :)

kram :D

2009-04-26 | 22:28:53
Bloggadress: http://aamandakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback