Sol = grillning och mys

Ja idag är det underbart väder och vad passar inte bättre då än att grilla? Jo sälvklart passar det utmärkt och så är också fallet idag, vad det ser ut nu iaf? Pratade med Beckan igår och hon föreslog det, så vi "bestämmde" badtunna och grillning hemma hos Henke. Men varken Beckan eller Henke har hört av sig nu på hela eftermiddagen så det ser mörkt ut. ( hör av er med en gång om någon av er läser detta! ) Men som tur är har man ju en pappa som kan sin sak och dom skulle också grilla så då får jag äta med dom här ist :) Min syster kommer även hit och hennes sambo tror jag? Så det kommer blir jätte trevligt och roligt. Annars ska jag vara med Noomie vet jag iaf och blir det inte te att gå till Henke ( vilket det förmodligen inte blir nu då ) så ska vi ha filmkväll och ha det mys <3 Så sådär ser min kväll ut idag, har även uppdaterat bdb idag med bilder ifrån matchen dock men allt kommer upp här förr eller senare jag lovar och med tiden ska jag börja uppdatera mera! Men har mycket att tänka på och göra nu, sen har jag inte riktigt ork te det heller :) Men det kommer jag lovar. Hur ser eran dag ut idag? Vad ska ni hitta på i detta fina vädret elle ska ni kanske bara ligga inne? Berätta nu, det är så få som kommenterar nu för tiden, illa ! Så kommentera mera som man brukar säga :)

Kanske slänger in något inlägg ikväll om hur kvällen blev och jag kanske då orkar lägga ett par bilder, det återstår att se :) Imorgon ska jag förhoppningsvis köpa en tv också wiiiee ! Det har jag verkligen längtat efter ska jag säga er, får ju tillgång till alla mina pengar nu när jag är 18 så det blir nice :) Nej nu ska jag ut och kolla när maten blir klar, ha det bäst !

Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback