Packning inför Örebro resan

Ja nu är jag i full gång med packningen inför resan imorgon, kommer bli så kul att träffa Elin igen. Kommer hem igen på torsdag ganska sent och då kommer det bli till att slappa reält, sen är det Oliwia som fyller år ( hon fyller imorgon men ska ha det på fredag ) Och dagen efter det, lördag alltså då blir det middag hemma hos Janni troligen sen påskefyrn. Får verkligen hoppas att HEA har någon iår för känner verkligen inte för att ta mig över till Öckerö och kolla.. Får väl se hur det blir med det.

Helgen har varit riktigt seg faktiskt, iget kul alls. Veckan var upp och ner verkligen och helgen gjorde inget bättre.. Vilket är tråkigt för vill inte må såhär som jag mår nu. Speciellt inte när jag ska till Elin. Får hoppas att jag kan sova bort det, så man vaknar upp och är på topp humör. Ska ju vara med Patrik vilket är positivt för han sprider alltid glädje i mitt liv och får mig tänka bort ifrån allt negativt och tråkigt. Tack för det älskling <3

Nej nu ska jag fortsätta med städning och packning, eftersom att städningen är ett måste innan jag åker kan jag säga. Hatar att packa för man tar alltid med sig för mycket saker och jag känner att väskan jag har nu inte är nådig. Väger hur mycket som helst sen ska jag ha massa annat med mig också så som datorn och en liten väska. Ja så blir det ibland haha, kommer nog inte ens anvnda hälften av kläderna jag har med mig men man inbillar sig alltid att man ska ha så mycket mer än vad man egentligen behöver. Jaja det blir säkert bra, måste i säng tidigt idag för ska upp vid halv 7 tiden och är redan ganska trött faktiskt så ja undra när jag somnar kanske inte blir något mer inlägg isf får alla ha det så jätte bra medans jag är borta och vi ses snart <3

Kommentarer
Sundström säger:

Passa dig för balkongerna bara :P

2009-04-05 | 19:54:30
Bloggadress: http://csundstrom.blogg.se/
Baso säger:

Glöm inte bort att du ska bli kidnappad och bortförd hit

2009-04-05 | 21:50:36
Bloggadress: http://www.baso.nu
✿ Ida Tallhed ✿ säger:

din header är verkligen snygg :)

har du gjort den själv?



__________



Hejsan http://IdaTallhed.blogg.se här !

Jag har blivit nominerad till veckans blogg inne hos Elena.

Alla som lämnar en kommentar på hennes sida har möjlighet att bli nominerad till vekcnas blogg här framöver.



Hjälp mig att bli veckans blogg är du snäll. Lämna en kommentar i hennes inlägg om de nominerade. de enda du behöver skriva är siffran 1 för då hamnar din röst på mig.



http://elenasobrino.blogg.se/2009/april/nominerade.html#comment



tack på förhand :)

/ Ida <3

2009-04-06 | 17:25:02
Bloggadress: http://idatallhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback