Onsdag

Ja en liten snabb uppadering då, imorgon är det inspelning eller ah vi börjar med musikvideon imorgon den kommer inte bli klar utan det blir inspelning på måndag också, Sen ska jag på jobbinterjuvn också + att det är valborg så då blir dert party, väldigt stressig dag känner jag haha. Idag har det varit en helt underbar dag, riktigt kano väder himla skönt. så har spenderat nästan hela dagen uten idag haha fast det va nog mest för att vi hade håltimma som sagt har jag shoppat massa idag också, lägger upp bilder på det sen och bilder ifrån dagen. Bowlade med klassen också ( på idrotten ) och det gick väl ganska bra ändå haha, hatar att blowla och Gustav vann den jäven ! :( Men jag kom inte sist iaf den platsen fick Noomie, haha grattis hjärtat <3 Har just mixat Sofijahs nya låt också, den blir nice får la se när hon släpper den. Så ska inte gå in i detalj för mycket kanske haha. Nej nu ska jag gå och posta brev till baso :D haha inget kärleksbrev som han hoppas på :P haha. Men ska köpa han och shortys skiva, wiie ! Hoppas den lever upp till förväntningarna fast det borde den göra. Nej nu väntar Beckan på att jag ska bli klar med bloggandet så vi kan röka också så får la snabba mig, skriver mer sen som sagt då jag kommer in med bilder på det jag köpt, fett snygga grejer. Är så stolt haha. Btw vad ska alla göra imorgon? valborg = dricka men var, när, hur? :D

Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback